7 misvattingen over Branded Content

Creative & YouTube-strateeg bij AGE Media, Gregory Edelenbos legt creatieven uit voor welke 7 misvattingen in het speelveld van Branded Content moet waken. Kill your virals!


Nee, branded content is zeker geen nieuwe tool in het marketingarsenaal, maar het speelveld verandert continu. Wat werkt op televisie, zal bijvoorbeeld geheid falen op YouTube. Veel bedrijven hebben geleerd van deze dynamiek middels vallen en opstaan. Er is een aantal misvattingen bij het maken van branded content op YouTube, waar je als creator voor moet waken.

Creative & YouTube-strateeg bij AGE MediaGregory Edelenbos legt je graag uit je bent waarom je als merk niet gebaat bij een one-of succes dat iedereen morgen weer vergeten is, dat niet elke video hoeft een fortuin te kosten en het is niet nodig iedere minuut te polijsten tot perfectie en waarom influencers een fijne toevoeging kunnen zijn om de motor aan te zwengelen zo lang ze niet de enige brandstof zijn.

Leer hier voor welke 7 misvattingen je absoluut moet waken.


Racties (0)


Add a Comment





Toegestaande tags: <b><i><br>Voeg een nieuwe reactie toe: